fredag 25 januari 2013

Cremer

Fick ett paket i brevlådan.
Där i låg de här små söta burkarna. Prover på fotvårdscreme.
 
 
Verkar jättebra men tyvärr lite för dyra för att passa in i min verksamhet känner jag.
Men det roliga är att jag har hittat ett annat märke, så jag har beställt en del därifrån som jag får nästa vecka. Ska bli så spännande att prova dem. Tror det blir jättebra.
Det är produkter som endast är gjorda av naturliga råvaror, precis som jag önskat.
Ska visa och berätta mer för er när jag fått dem.


7 kommentarer:

  1. Att få fotvård är bland det bästa jag vet. Jag har problem med fötterna och jag blir en ny människa efter en behandling. Jag reagerar väldigt positivt i hela kroppen. Kanske inte så konstigt med tanke på alla punkter vi har under fötterna.

    Trevlig helg!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Klokt val med produkter av naturliga råvaror. Är säker på att du kommer att lyckas bra.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Bra att du väljer dina produkter noga, naurliga råvaror tror jag är bäst i längden!
    Fin vårbukett ni gjort i förra inlägget! Nu vill jag ha vår, 10-12 grader varmt och sol!
    Ja du har rätt i att det är spännande med nya projekt, här på går inköp till vår gårdsbutik som öppnar lagom till maj-juni... Mer om vad den kommer innehålla kommer. Vill inte avslöja för mycket nu;). skriv din mail adress så kan vi fixa med skylten den vägen... Du väljer stilen på texten!
    Ha en riktigt härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Spännande :-)
    Passar på att önska dig en fin fredag, kram!

    SvaraRadera
  5. Man måste testa sig fram!
    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Sitter och ler lite fånigt.
    Jag håller också på att prova ut....nej, inte fot, men tassalva.
    Lite olika områden om man säger så.
    /P
    http://pernillaochpuma.blogg.se

    SvaraRadera