lördag 8 februari 2014

Förbereder flytten

Ingen kräksjuka här.
Däremot förkylda barn.
Men hellre det än den där vidriga magsjukan.
 
 
Vi har en sån där lugn lördag som jag gillar.
Mannen tittar på OS såklart.
Barnen leker med lego.
Jag förbereder flytten av min blogg.
Men givetvis ska det strula in i det sista.
Irriterande!
 
Nåja, den som väntar på något gott....
 
Snart, snart ska er nyfikenhet stillas.
Men jag kan i alla fall säga att ni kommer att känna igen er.
Känna att ni har kommit in till mig.
Bara lite större och tydligare.
Och en webbutik.
 
 


25 kommentarer:

  1. Lycka till med flytten! Ska bli spännande att se resultatet sedan :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så spännande och med en webbutik, det ska jag också få snart! Kul! Här är också lugna gatan, skönt!
    Hojtar när detoxen finns att köpa!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så spännande :)

    Ha en fin Lördag/Kram

    SvaraRadera
  4. Det ska bli jättekul att få besöka både blogg och webb-butik. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Åh en butik! Så härligt! Ser fram emot att följa dig!

    SvaraRadera
  6. Låter som en perfekt lördag. Ser fram emot att få titta in i den nya bloggen;)
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  7. Ser med spänning fram emot din nya blogg och din Webbutik!
    Här tittar mannen också på OS och så kommer det nog att vara den
    närmaste tiden!
    Önskar dig en fortsatt härlig helg!
    kram M.E

    SvaraRadera
  8. Spännande med en ny blogg och webbutik! Ska bli kul att se :))

    Kram

    SvaraRadera
  9. Spännande! Ser fram emot att se resultatet, håller tummarna och önskar dig lycka till!

    SvaraRadera
  10. Vad spännande med ny blogg och webbutik! Kul att det går så bra!
    Och kräksjukan....det är det absolut värsta.... Vi har legat i influensa i en vecka nu och jag undrar om det blir dagis och jobb på måndag....och så vet jag att kräksjukan går på dagis....vet inte om vi fixar det också....
    Ha en fin lördagkväll!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  11. Vad skönt att det inte blev värre med den där vidriga sjukan! Du håller oss på halster med din sida, jag är ju så nyfiken ;)
    Hoppas ni får en mysig lördagskväll!
    Kramen

    SvaraRadera
  12. Hej Anna! Så spännande att snart få se det nya resultatet!
    Här hemma lyssnade vi på skidskytte från OS på radion på em, har inga kanaler utöver SVT och 4:an. Förkylda barn här med, Lilleman har feber stackarn. Men som du skrev, mkt hellre förkylning än vinterkräksjukan. När jag var gravid förra året fick jag den om det var 2- eller 3 ggr. Kändes inte bra alls med en liten i magen men stora killen fick hem det från dagis och vad kan man göra? Inte sluta att pussa på sina barn iaf!!
    Önskar er en skön söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Så himla kul det ska bli att få se din nya hemsida och att lätt kunna köpa dina fina ljus.
    Jag längtar.
    Ha en underbar helg.
    Kramar.

    SvaraRadera
  14. Nämen ska du flytta? Gäller att hålla sig uppdaterad med andra ord. Nu äntligen kan jag besöka er igen utan att det tar en timme att skicka iväg en kommentar, hm! Låter bra med webbutik du. Då kan jag handla direkt av dig istället och DET gillar jag, haha.
    Hoppas du har en fin helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  15. Åh yeah! Jag kommer hänga med - så spännande att kombinera med webbutik! Kram Sara

    SvaraRadera
  16. Spännande med ny blogg!
    Jag hoppas att familjen blir frisk snart. Fy för att vara sjuk.
    <3

    SvaraRadera
  17. Jag väntar ;-)
    Skönt att det "bara" är förkylningar för magsjuka är då inget vidare!
    Hoppas de kryar på sig
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  18. Spännande spännande. Hoppas det slutar strula sig för dig nu.

    SvaraRadera
  19. Hoppas kräksjukan fortsätter att lysa med sin frånvaro. Det är inte trivsamt...
    Lycka till med flytten. Den där tekniken brukar ju leva sitt egna liv men skam den som ger sig.

    SvaraRadera
  20. Spännande. . .
    Lite envis är jag nog ;-) Sov som en stock sen, minst 12 timmar i sträck.

    Kram N

    SvaraRadera
  21. Spännande :-) En flytt har jag helt missat! Och vilken tur att det inte blev magsjuka. Lille sonen sprang till toan 3ggr i gårkväll och skulle kräkas, men det kom ju inget som tur var. Så blir det då man vägrar äta på en hel dag och blir överhungrig till slut :-/

    Kram och ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  22. Wiiii... så spännande!! Ska bli jättekul att se!

    Här är vi alla smått förkylda i omgångar men inte den "onämnbara" sjukan iaf. Må den hålla sig borta från oss alla!

    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  23. Nej men fy för magsjuka!! OS har vi inte hunnit se på men vi har ju varit på mycket annat i helgen...
    Vi får nog vår beskärda del nu, vare sig vi vill, eller inte.
    /P

    SvaraRadera